•Menjadi normal tidak penting tapi yang paling utama diterima dan disayangi seadanya.

Rabu, Oktober 21, 2009

Hari Keluarga & Majlis Hari Raya Insani 09

Persatuan Insani telah mengadakan Program tahunannya iaitu Hari Keluarga Dan Majlis Hari Raya yang diadakan serentak pada 16 dan 17 bulan Oktober 2009. Program ini diadakan dengan tujuan merapatkan silatulrahim dan meraikan majlis Hari Raya.

Program bermula ptang 16hb dan berakhir petang 17hb. Pada petang 16hb, seramai 15 keluarga menginap di chalet yang ditempah khas. Malam tersebut diadakan acara BBQ dan mini cabutan Bertuah.

Kehadiran tahun ini agak memberangsangkan walaupun promosi untuknya dikurangkan. Bahkan jangkaan awal hanya 200 orang ternyata eleset apabila pada 17hb, seramai 300 orang berada di tapak program yang diadakan di sebuah kawasan Chalet di Pantai Melawi.

Kesempatan ini pihak jawatankuasa program yang diketuai oleh En. Mohd Razali Md Din memohon maaf jika terdapat kekurangan dalam menggendalikan program terutama dari segi persediaan makanan yang agak tidak mencukupi kerana kehadiran yang begitu ramai....

Semoga kesilapan ini akan dapat diperbaiki pada masa akan datang..... Ok. Saksikan bebrapa foto ketika program berlangsung.....




























Tiada ulasan: