•Menjadi normal tidak penting tapi yang paling utama diterima dan disayangi seadanya.

Jumaat, Oktober 31, 2008

JAWATANKUASA INSANI SESI 2008-2010

Pengerusi Persatuan INSANI iaitu En. Wan Kamarulzaman bin Wan Mohd Nor adalah seorang OKU anggota. Menjawat Jawatan Pengerusi sejak 2004. Beliau bekerja sebagai Penolong Pegawai Kebajikan Masyarakat Daerah Kota Bharu.
...
Naib Pengerusi iaitu Pn. Sharifah Raudzah Syed Akil juga seorang OKU anggota. Beliau adalah atlet OKU peringkat Kebangsaan dan antarabangsa sepenuh masa dalam acara Angkat Berat (Power Lifting).
....
Setiausaha Persatuan INSANI ialah En. Mohd Razali bin Md Din. Beliau cacat anggota adalah salah seorang pengasas utama persatuan ini. Tinggal di Machang dan kerja sebagai Peniaga.
....
En. Azuhan Yaacob selaku Penolong Setiausaha berasal dari Kuala Gris, Kuala Krai. Bekerja di Bengkel Kampung Aur dalam bidang perabut. Beliau juga OKU anggota dan bergiat cergas dalam bidang sukan OKU.
....
Pn. Che Suhana Che Omar dilantik sebagai Bendahari adalah seorang OKU anggota yang juga aktif dalam bidang sukan OKU. Berniaga dalam bidang pembuatan makanan di Bachok.
....
Penolong Bendahari ialah En. Zawadi Said. Atlet OKU yang juga aktif kini tinggal di Semerak Pasir Puteh menjalankan kerja-kerja menjahit pakaian lelaki dan wanita.
....
Ahli Jawatankuasa terdiri daripada: En. Mohd Kamaruddin Ibrahim, Abdul Hamid Ibrahim, Pn. Masliza Che Mohamed, En. Mohd Farizhol Juhari, En. Yusoh Ibrahim, En. Nor Sabri Abu Bakar, En. Mohd Roslin Ariffin dan En. Burhan Aziz.

Tiada ulasan: